Kommunikation!
Visst är det så att vi hela tiden kommunicerar i möten, mejl, chattar, telefon och snabba samtal i korridoren. Ändå uppstår missförstånd, tappade bollar och onödigt dubbelarbete.
Varför? Jo, för att att kommunikation inte bara handlar om att prata eller skriva utan även att verkligen säkerställa att budskapet faktiskt når fram.
I det här avsnittet får du tre konkreta verktyg som direkt förbättrar din kommunikation både på jobbet och hemma.
Du lär dig hur du blir extremt tydlig, hur du säkerställer att budskapet landar rätt och hur du väljer rätt kanal vid rätt tillfälle.
Mindre frustration, mer klarhet och allt för börja kommunicera smartare redan idag.
Nu kör vi!
Bra länkar & info
Skickar mail till mig gör du på [email protected]
Bokar möte med mig gör du här
Min andra podd - Utveckling Pågår hittar du här
Läs min blogg med tips för att jobba smartare
Prenumerera på #måndagsmotivation på LinkedIn
Prenumerera på mitt nyhetsbrev