Att kunna ge kundservice i världsklass och skapa mer än nöjda kunder är verkligen nyckeln till att skapa ett framgångsrikt bolag. Detta vet entreprenören och föreläsaren Anton Granlund mycket om. Han är grundaren bakom företaget Slash.ten som arbetar just med att stärka kundupplevelsen hos företag, och har jobbat med globala varumärken som Swarowski, Björn Borg och Chimi eyewear
I det här avsnittet delar han med sig av hemligheterna bakom kundservice, hur man motiverar sitt team och hur man rekryterar rätt. Vi prata om hur man sätter bra mål och går in på vikten av situationsanpassat ledarskap. Dessutom får vi höra om hur Anton själv hela tiden pushar gränserna och utmanar sig själv, om gången han simmade till Gotland och varför han varje år åker på en resa helt ensam. Tusen tack för att du lyssnar!
Gå Antons kurs på Framgångsakademin, ange koden Utveckling20 för 20% rabatt. Erbjudandet fram till 2022-03-27.
Beställ "Mitt Framgångsår".
Alexander Pärleros Instagram.
Bästa tipsen från avsnittet i Nyhetsbrevet.
I samarbete med Convendum.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.