Sebastian Elmblad som jobbar på varumärkesbyrån OKTO gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av sina tankar och erfarenheter kring varumärkesbyggande och rebranding.
9:30 min - Vad är skillnaden mellan branding & varumärkeskommunikation och reklam & kommunikation.
12:30 min - Vad är syftet med att vara strategisk i sitt varumärkesarbete?
15:45 min - Går det att lyckas även om man har en kass produkt?
19:00 min - Hur skapar man ett namn och en grafisk identitet, och hur fyller man den med emotionella värden?
20:15 min - När rycker man av plåstret och brandar om sig?
34:00 min - Hur påbörjar man processen för en grafisk identitet?
42:45 min - Hur ska man tänka med loggan?
44:00 min - Hur går man tillväga för att testa sin branding och kommunikation?
58:30 min - Hans absolut bästa tips för varumärkesbyggande.
Här hittar du Sebastian & OKTO:
https://www.linkedin.com/in/sebastianelmblad/?originalSubdomain=se
Följ Björn på LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/
Följ Framtidens E-handel på LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/
Besök vår hemsida & Instagram
https://www.framtidensehandel.se/
https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/
Sponsor
Tusen tack för att du lyssnar!
Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.