Entreprenören Anna Wallander gästar podden Framtidens E-Handel och berättar om sitt första jobb som jurist i Dubai. Vilka uppoffringar gör man när man startar eget samtidigt som man har kvar sitt fasta jobb? Och hur går man tillväga för att diversifiera sig gentemot andra aktörer? Ta del av Annas tips i detta avsnitt i Framtidens E-handel. Anna berättar om vilka målsättningar de har med influencer marketing, hur man mäter framgång med den typen av marknadsföring, och vilka olika kanaler de använder. Hon förklarar även vilken betydelse teamet har för bolaget, hur det första lagerinköpet såg ut, och hur värt det var för henne att ha en lång startsträcka innan lanseringen av smyckesmärket. Anna delar slutligen med sig av sina bästa marknadsföringstips.
Här hittar du Anna & AKIND
https://www.linkedin.com/in/anna-wallander-2804271b/
https://www.instagram.com/wearakind/
Gillar du podden? Stötta oss & donera en slant 👇
https://supporter.acast.com/framtidens-e-handel
Supporta oss genom att rate:a podden i iPhone-appen Podcaster
https://podcasts.apple.com/us/podcast/framtidens-e-handel/id1536993379
Följ Björn på LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/
Följ Framtidens E-handel på LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/
Besök vår hemsida & Instagram
https://www.framtidensehandel.se/
https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/
Sponsor
Tusen tack för att du lyssnar!
Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.