Entreprenören och chattexperten Anna Marberg gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av allt som har med kundservice att göra. Hur viktigt är det egentligen att ha telefon som service alternativ? Ta del av Annas grymma tips i detta avsnitt i Framtidens E-handel.
Anna berättar om hur bra vs. dålig kundservice ser ut, hur olika kanaler har olika fördelar, och hur man garanterar grymt värde till kunden. Hon förklarar även hur otroligt viktigt det är med oslagbar kundservice för att konvertera en potentiell kund, och hur hon tror framtiden ser ut med AI och deras potentiella brister. Anna berättar slutligen om hur du kan göra för att förbättra dina kunders upplevelse.
Här hittar du Anna & Imbox:
https://se.linkedin.com/in/anna-marberg-32ba3990
Gillar du podden? Stötta oss & donera en slant 👇
https://supporter.acast.com/framtidens-e-handel
Supporta oss genom att rate:a podden i iPhone-appen Podcaster
https://podcasts.apple.com/us/podcast/framtidens-e-handel/id1536993379
Följ Björn på LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/
Följ Framtidens E-handel på LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/
Besök vår hemsida & Instagram
https://www.framtidensehandel.se/
https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/
Sponsor
Tusen tack för att du lyssnar!
Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.