Serieentreprenören Patrik Rees gästar podden Framtidens E-Handel och delar med sig av de essentiella faktorerna inom e-handel idag. Hur mäter man customer lifetime value inom olika kategorier? Och hur viktigt är egentligen bruttomarginalen? Ta del av Patriks insikter i detta avsnitt i Framtidens E-handel.
Patrik berättar om hur hans drivkraft har förändrats under årens gång, och hur viktigt det är att alltid vara långsiktig. Han förklarar även riskerna med att hamna i rabattkodsträsket, och vikten av en grym kundupplevelse. Patrik delar slutligen med sig av de bästa ingredienserna för ett otroligt framgångsrikt e-handelsbolag.
Här hittar du Patrik:
https://www.linkedin.com/in/patrik-rees-711b836/?originalSubdomain=se
Följ Björn på LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/
Följ Framtidens E-handel på LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/
Besök vår hemsida & Instagram
https://www.framtidensehandel.se/
https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/
Sponsor:
Tack för att du lyssnar!
Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.