Välkommen till podden om kunden, där vi på Svenskt Kvalitetsindex (SKI) förmedlar vår stora kunskap om kundbeteenden och kundtrender.
Idag ges en fördjupad beskrivning av prisvärdhet, det nya affärskritiska kundbehov vi har sett blivit allt viktigare för kunderna. Vi djupdyker även i energibranschen, och hur den har påverkats av kundernas nya höga krav på prisvärda produkter och tjänster.
Vill du veta mer om vår summering av kundbehoven vi sett under föregående år? Ta en titt på Sverigekollen 2022:
https://www.kvalitetsindex.se/sverigekollen/
Vill du veta mer om energibranschen kan du läsa mer här:
https://www.kvalitetsindex.se/branschundersokningar/energi/
Eller hör av dig till oss:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Medverkande: Karolina Kregert, Lovisa Svensson & Isabelle Simon.
Musik: Modern Chillout av penguinmusic från Pixabay.