I veckans avsnitt av Noll till 100 diskuterar vi den kreativa processen och hur man tar fram bra creatives.
2.15 min - Pop up för Mockberg och Under Your Skin på NK i Stockholm, samt planeringen inför.
6.40 min - Jacob berättar om Junipers (något blygsammare) butiksöppning.
7.50 min - En lärdom Fedja tar med sig och delar med sig av tips.
11.55 min - Diskuterar att Haglöfs blir uppköpt från Asics.
14.33 min - Diskuterar att Odd Molly köpts upp av Danska Noa Noa.
16.00 min - Den kreativa processen, hur påbörjar man med research?
24.30 min - Nästa stadie; kreativ brief.
27.55 min - Segmentera din brief i små klipp och skapa content.
40.00 min - Ska man visa pris eller inte i annonsstadiet?
42.00 min - Skapa annonser som har ett mål.
43.00 min - Kreativa analysen.
46.20 min - Summering av den kreativa processen.
Här hittar du Fedja & Jacob:
https://se.linkedin.com/in/porobic
https://www.linkedin.com/in/jacobwibomwesterberg/
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.