I veckans avsnitt av Noll till 100 pratar vi om hur man kan balansera varumärket med vad som oftast kallas direct response reklam. En diskussion vi ofta sitter i med olika varumärken.
1.50 min - Varför man inte ska titta för mycket på hur andra varumärken gör.
5.40 min - Direct Response Marketing - vad innebär det?
7.10 min - Det största felet man gör som grundare.
9.30 min - Hur kan Direct Response Marketing gå hand i hand med brand?
14.00 min - Lojalitet och price leverage.
17.15 min - Exempel: Rimowa performance breakdown.
20.00 min - Olika kanaler för olika syften - annons, site, google ads och sociala medier.
31.55 min - Product experience.
34.30 min - Lär från andra varumärken, men titta på rätt saker från rätt varumärke.
37.40 min - Hur jobbar man med kampanjperioder?
45.40 min - Medelvägen mellan brand och direct response.
47.46 min - Brand byggs av kunderna.
49.55 min - Ska man som impact bolag vara med på Black Week?
55.00 min - Slutsummering.
57.10 min - Hur vi mäter varumärkeskännedom.
Här hittar du Fedja & Jacob:
https://se.linkedin.com/in/porobic
https://www.linkedin.com/in/jacobwibomwesterberg/
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.