I veckans avsnitt av Noll till 100 gästas vi av Anton Höjding, och vi pratar om hur man skalar på Meta.
7:20 min - Varför vill Nudient helt och hållet satsa på D2C online?
9:30 min - Hur planerar man nya trendande mobilskal? Och vad kan gå fel?
12:15 min - Vad är minimumkvantiteten när man beställer mobilskal?
14:05 min - Hur borde man fördela sin budget mellan sociala medier och Google?
22:20 min - Hur ser Nudients budgetallokering ut för de olika plattformarna?
26:30 min - Hur hanterar man ett Meta annonskonto? Och hur jobbar Nudient med 1 kampanj per land?
38:00 min - Vilka är hans favoritmetrics? Och när är ett creative move bra och inte?
42:45 min - Fedjas spaning inom olika Meta konton. Och vad är en hook rate?
52:30 min - Hur ska man tänka runt creatives för 2024? Och hur jobbar Nudient med content i sina kampanjer?
58:20 min - Hur gör man coola annonser med en låg budget?
59:50 min - Hur jobbar de med sina landningssidor?
63:40 min - Hur ofta testar de nya creatives?
66:40 min - Fedjas annonseringstips för Meta.
Här hittar du Anton:
https://www.linkedin.com/in/anton-h%C3%B6jding-6a1613a8/
Här hittar du Fedja & Jacob:
https://se.linkedin.com/in/porobic
https://www.linkedin.com/in/jacobwibomwesterberg/
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.