Henrik Rudberg, VD på Sonician, Marketing Automation företaget som tillhandahåller OTTO, systemet som hjälper dig att lägga upp din försäljning och marknadsföring på autopilot. Henrik är pionjär i dubbel bemärkelse då han först startade IP-telefonibolget Cellip år 2000 och under år 2012 Marketing Automation företaget Sonician. De har med sitt system OTTO etablerat sig som det nordiska alternativet för att automatisera sin marknadsföring och har i jämförelser med stora amerikanska konkurrenter fått mycket höga betyg.
Ta del av intervjun där Henrik Rudberg delar med sig av sina erfarenheter om Marketing Automation och Content Marketing och hur du som företagare kan skapa innehåll, lägga upp det i ett system och kontinuerligt få nya leads över tid.
I slutet av det här avsnittet, så berättar Henrik om ett särskilt erbjudande till dig som lyssnar på Säljpodden och som vill ta del av systemet OTTO för att börja med Marketing Automation kampanjer.
Starterbjudande för OTTODu får i erbjudandet följande (rabatter värda 3490 kr):
– OTTO Light systemet i 3 månader för 2970 kr
– (GRATIS) 3 x 45 min webinar för certifiering (ord. pris 990 kr)
– (GRATIS) 2 timmar personlig hjälp för att skapa framgångsrika kampanjer (ord. pris 2500 kr)
Ta del av rabatterna genom att på
länksidan lägga till promo-koden: SALJPODDEN
Du kan också göra
Sonicians 2-minuters test för att se hur du kan ha nytta av Marketing Automation i ditt företag via denna länk:
Sonician.com eller anmäla dig till deras Webinarier som går varje torsdag
härTryck på Download för att lyssna på avsnittet!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.