Ytterligare ett par veckor har passerat i dessa Covid19-tider. Delar av Europa börjar så smått att öppna upp, men stora delar av världen befinner sig fortfarande i lockdown. Många kontorslokaler står fortfarande tomma då de som kan jobba hemma bör göra det. Vi har fått en ny vardag. En vardag vi inser kommer att finnas med oss ett bra tag framöver. Så vi går in i ännu en ny fas, och gör det bästa av den. Sociala medieplattformarna utvecklas ytterligare men med den nya vardagen som utgångsläge, och företagen sliter med närvaro och innehåll. Allt är annorlunda, och det annorlunda är det normala. Det här är några av de ämnen vi diskuterar i veckans avsnitt.
Podcasten Social by default drivs av Deeped Niclas Strandh, Social Media Responsible och Performance Marketing Specialist, SEB och Sarah Larsson Bernhardt, Head of social på SKF Group Corporate communication.
Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på http://podcast.socialbydefault.se.
Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Spotify (https://open.spotify.com/show/7hzQ5YVQxxFZq77JsNhg9r?si=7WyrDPfpQaaOON5KbGtFcQ), Acast (https://www.acast.com/socialbydefault) eller Stitcher (https://www.stitcher.com/podcast/social-by-default)
Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault (http://facebook.com/socialbydefault). Läs mer om konceptet på på vår sajt http://socialbydefault.se. Kolla också in vårt instagramkonto (http://instagram.com/socialbydefault).