95% av Facebook består av konversationer. Därför är det viktig att man som företag inser värdet av att ta hand om sina kunder i sociala medier. Vi har träffat Fritjof Andersson hjärnan bakom RelationDesk, och pratar om att arbeta medvetet med kundtjänst, kris och hur han kom på idén med företaget. Det här är sista avsnittet innan en paus pga sportlov.
Shownotes, länkar och alla avsnitt hittar ni på http://podcast.socialbydefault.se.
Prenumerera på podcasten via Itunes. Ge oss gärna ett betyg och en recension! Eller följ oss på Acast eller Stitcher
Podcasten Social by default är ett samarbete mellan Knowit (http://knowit.se) och United Power (http://unitedpower.se).
Har ni frågor till oss, eller åsikter om avsnittet? Twittra med hashtaggen #socialbydefault eller prata med oss på vår Facebooksida Socialbydefault (facebook.com/socialbydefault). Läs mer om konceptet på http://Socialbydefault.se . Kolla in vårt instagramkonto (instagram.com/socialbydefault).