I #82 av Sökpodden gör vi en SEO-clinic, pratar om maskinskrivet innehåll samt jämför Facebook Ads med LinkedIn Ads. Lyssna gärna!
Vi har kommit till avsnitt 82 av Sökpodden. Precis som i alla tidigare avsnitt bjuder vi även denna gång på tre ämnen:
Vi börjar med vår tionde SEO-clinic och det är på flera sätt en speciell sajt och situation som vi går igenom med våra SEO-glasögon denna gång.
Vad tycker Google egentligen om maskinskrivet innehåll och hur väl fungerar det rankingmässigt? Detta är två av många frågor vi ställer oss i detta ämne.
Facebook eller LinkedIn? Det är en fråga som många B2B-företag ställer sig. Vi diskuterar för- och nackdelar med Facebook Ads och LinkedIn Ads.
Gillade du avsnitt 82 av Sökpodden? Skriv då gärna en kommentar nedan eller skicka ett mail till [email protected]. Detta gäller såklart även om du inte gillade det!
Du lyssnar på #82 av Sökpodden genom att trycka på Play-knappen nedan. Eller så kan du lyssna via Itunes, Spotify, RSS, eller andra poddappar som Acast.
I detta avsnitt medverkar Maria Fernholm, Michael Wahlgren och Sonlard Berglund.