Sveriges mest populära poddar

Vi Hörs!

Är du nyfiken på vad som händer i mediebranschen och på ljudmarknaden i stort och smått? Att bli inspirerad och ta del av spännande och roliga nyheter inom audio? Ja i så fall har du kommit hel...

64 avsnitt • Längd: 20 min • Månadsvis

Om podden

Är du nyfiken på vad som händer i mediebranschen och på ljudmarknaden i stort och smått? Att bli inspirerad och ta del av spännande och roliga nyheter inom audio? Ja i så fall har du kommit helt rätt! I Vi Hörs! delar intressanta gäster i mediebranschen med sig av sin erfarenhet, tips och kunskap tillsammans med en och en annan ljudinsikt.
Programledare är Bauer Medias försäljningsdirektör Johnny Strömgren och konceptutvecklaren Anki Berglund som i varje avsnitt intervjuar en gäst som har något aktuellt och intressant att dela med sig av till lyssnarna.
Bauer Media Audio Sverige är en del av Bauer Media Audio Group som finns representerat på nio europeiska marknader med över 150 ljudvarumärken. Vi är marknadsledare på sju av nio marknader och når över 61 miljoner lyssnare varje vecka. Vi är passionerade när det kommer till ljud och kraften i våra produkter och tjänster erbjuder ett högt kommersiellt värde för annonsörer. Bauer Media är ett hem för många distinkta radio – och audiovarumärken som Mix Megapol, Rockklassiker, NRJ, Vinyl, RadioPlay och PodPlay. I Sverige är vi cirka 150 anställda med kontor i bland annat Stockholm, Göteborg och Malmö.
Vi hörs!

The podcast Vi Hörs! is created by Podplay. The podcast and the artwork on this page are embedded on this page using the public podcast feed (RSS).

Avsnitt

Specialavsnitt – Marknadsinsikter med Sveriges Annonsörer: Kommunikationen viktig för Klimatkampen

8 januari 2025 | 33 min
Read More

Specialavsnitt – Marknadsinsikter med Sverige Annonsörer: Coops väg tillbaka till framtiden

2 oktober 2024 | 27 min
Read More

Samuel Skwarski om ljudets kraft i ett fragmenterat medielandskap

3 juli 2024 | 44 min
Read More

Specialavsnitt – Marknadsinsikter med Sverige Annonsörer: Smula inte sönder budgeten

26 juni 2024 | 44 min
Read More

Inuti Medieindustrin: Trender, Utmaningar och Prognoser med Madeleine Thor

14 maj 2024 | 30 min
Read More

Specialavsnitt - Marknadsinsikter tillsammans med Sveriges Annonsörer: McDonald’s om vikten av partnerskap och långsiktighet

3 april 2024 | 32 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Ideellt & välgörenhet med Lisa Palm Danielsson, Ronald McDonald Barnfond

15 februari 2024 | 10 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Employer Branding & Rekrytering med Maria Wilund, Peab

15 februari 2024 | 10 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Samhälle & Opinion med Bella Lagerquist, Åkestam Holst

15 februari 2024 | 12 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Konsument med Lena Rodin, Löfbergs

15 februari 2024 | 9 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Internationellt med Daniel Vaccino, Åkestam Holst

15 februari 2024 | 14 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori 100-fattaren med Mark Robinson, Lantmännen

15 februari 2024 | 8 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Långsiktigt med Emanuel Falsen, OMD

15 februari 2024 | 12 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Företag med Fredrik Thor, SSAB

15 februari 2024 | 10 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Framsiktigt med Viktor Einarsson, Nord DDB

15 februari 2024 | 13 min
Read More

100-wattaren 2023 — Kategori Strategisk Design med Harry Elonen, Mojang Studios

15 februari 2024 | 10 min
Read More

100-wattaren 2023 — Sveriges bästa reklammakare

13 februari 2024 | 79 min
Read More

Specialavsnitt - Marknadsinsikter tillsammans med Sveriges Annonsörer: Vikten av långsiktighet och stabilitet i hållbarhetsarbetet

13 december 2023 | 25 min
Read More

Specialavsnitt - Marknadsinsikter tillsammans med Sveriges Annonsörer: De 6 bästa tipsen för marknadskommunikation som ger effekt

12 oktober 2023 | 32 min
Read More

Urban Hilding om hur ljud kan förstärka din kommunikation och stärka ditt varumärke

5 oktober 2023 | 32 min
Read More
00:00 -00:00