Sveriges mest populära poddar

Noll till 100

Noll till 100 är podcasten som tar dig bakom kulisserna och visar hur man tar ett e-handelsbolag från ide till över 100 miljoner kronor i LÖNSAM omsättning.

46 avsnitt • Längd: 55 min • Månadsvis

Om podden

Noll till 100 är podcasten som tar dig bakom kulisserna och visar hur man tar ett e-handelsbolag från ide till över 100 miljoner kronor i LÖNSAM omsättning.
Fedja är grundare av tillväxtbyrån Porobic Group och har investerat i flera framgångsrika e-handelsföretag så som Under Your Skin, Mockberg, Västerbottensåpa och ZacZess. Jacob har tillbringat ett årtionde som managementkonsult varav de sista tre åren i New York. Han har också medgrundat Juniper samt sitter i Layereds Advisory Board utöver att vara senior partner på Porobic Group.
Tillsammans kommer vi ta oss igenom allt som krävs för att bygga ett bolag: Finansiering, produktutveckling, hållbarhetssatsningar, varumärkesbyggande, marknadsföring, organisationsbygge och allt däremellan.
Samt diskutera dagsfärska utvecklingar i e-handelsbranschen och ge vårt perspektiv på varför vissa brands växer i raketfart och andra går i konkurs eller helt står stilla.Vi kommer också bjuda in några av de smartaste personerna i branschen som vi tror kan ge dig de mest konkreta taktikerna och strategierna för att växa ditt bolag.
Följ podcasten, glöm inte att ge oss 5 stjärnor och tveka inte att höra av dig om du har någon konstruktiv feedback.
Du når oss enklast på Linkedin:
Fedja: https://www.linkedin.com/in/porobic/
Jacob: https://www.linkedin.com/in/jacobwibomwesterberg/
Och vill du höra mer från oss så skriver vi nyhetsbrev som du hittar här:
Fedja: https://www.fedjaporobic.com/ – I huvudet på en Growth Hacker
Jacob: bit.ly/thegrowthnewsletterbyjacob – The Growth Newsletter
Podden presenteras av Porobic Group – The Growth Company for D2C Hypergrowth

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

The podcast Noll till 100 is created by Fedja Porobic & Jacob Wibom Westerberg. The podcast and the artwork on this page are embedded on this page using the public podcast feed (RSS).

Avsnitt

46. Allt nytt från Shopify & hur du kan applicera det i 2025

26 december 2024 | 49 min
Read More

45. Så kan Djerf Avenue förbättra sin företagskultur

19 december 2024 | 55 min
Read More

44. FORECAST: Så ska du sätta budgeten 2025

12 december 2024 | 55 min
Read More

43. Taktiska tips: Hemsida, Annonser och att bygga sitt team

5 december 2024 | 56 min
Read More

42. Nu Black Week men snart julhandel - vad ska man tänka på?

28 november 2024 | 60 min
Read More

41. De viktigaste verktygen för e-handlare 2025

21 november 2024 | 55 min
Read More

40. Maxa Black Week innan det är för sent

14 november 2024 | 63 min
Read More

39. ”Vi kunde inte förutse att det skulle sälja så mycket” - så gick investeringarna

7 november 2024 | 57 min
Read More

38. På liv och död: vi går igenom allt som hänt sen sist

31 oktober 2024 | 60 min
Read More

37. Joel Löwenberg (Gymkompaniet) om resan noll till 100 och framtidens marknadsföring

26 september 2024 | 63 min
Read More

36. Jakob Dworsky (Asket) om att bygga Sveriges mest hållbara klädvarumärke

19 september 2024 | 58 min
Read More

35. När ska du satsa på sampling, butiksetablering och lojalitetsprogram?

18 juli 2024 | 43 min
Read More

34. Så skalar du bolaget från 10 till 100 miljoner LÖNSAMT

11 juli 2024 | 56 min
Read More

33. Moon-Suck Song (Mondido) om att expandera till Sydkorea

4 juli 2024 | 76 min
Read More

32. Hur man gör sin supply chain till en konkurrensfördel

27 juni 2024 | 51 min
Read More

31. Annonsen med 100% hook rate

20 juni 2024 | 58 min
Read More

30. När ska du arbeta med Ambassadörer & Awareness marketing?

13 juni 2024 | 51 min
Read More

29. Taktiska marketing tips och hur ska man tänka runt sin logistik?

6 juni 2024 | 58 min
Read More

28. Vår Amazon-strategi & kommer Shopify försvinna?

30 maj 2024 | 34 min
Read More

27. Kastar man pengar i sjön om man inte har en tydlig avsändare i sin annonsering?

23 maj 2024 | 60 min
Read More
00:00 -00:00